Det sägs att människan skulle utveckla simhud melan fingrar och tår om vi levde länge nog i vattenfyllt område - betyder det att jag snart kommer utvecka vingar?
Jag menar så mycket som jag flyger fram och tillbaka just nu så känns risken stor att jag en vacker dag vaknar med fjädrar på armarna...
 
Visst är det roligt och utvecklande att träffa intressanta människor, lära sig nya saker, utveckla saker man redan kan men själva resandet och dess transporttider är slitsamt.
Kliva up 03:45 för att hinna med 6.00 planet, fakiren, till Stockholm är tungt. Att man sen inte är helt klar i knoppen den dagen gör inte saken bättre... kanske ska börja spela in mötena så jag kan lyssna på dem i efterhand? ;)
 
Förhoppningsvis är denna hektiska reseperiod snart slut och jag får lite mer arbetsro - just nu saknar jag att kunna lägga ner den tid jag behöver för att färdigställa de arbetsuppgifter som ligger och väntar.
 
Jag ska köpa vingar för pengarna,

Kommentera

Publiceras ej